Jeżeli masz wątpliwości lub nie jesteś pewny czy np. dana część zamienna lub dowolny produkt będzie odpowiedni, po prostu zadzwoń do nas lub napisz.
Pracujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00 - 16:00
Na wszelkie pytania możesz uzyskać odpowiedź
pod numerem: +48 22 423 31 32
Szukaj produktu
1. Dostawy są realizowane w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu gdy produkt jest gotowy do wysyłki.
2. Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem DHL, Pocztex lub paczkomaty INPOST.
3. Nie realizujemy wysyłka poza granice Polski.
4. Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.
5. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
6. Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
Koszty wysyłek:
Płatność przedpłata lub płatność online:
zakresy wagowe | |||||
czas dostawy | do 1 kg | do 2 kg | od 2 kg do 25 kg | do 30 kg | |
Pocztex Kurier 48 | 2-3 dni | 12,30 zł | 18,45 zł | ||
Pocztex Kurier 48 - pobranie | 2-3 dni | 14,15 zł | 20,00 zł | ||
List ekonomiczny | 3-5 dni | 7,00 zł | |||
List ekonomiczny - priorytet | 2-3 dni | 9,00 zł | |||
DHL | 1-2 dni | 18,00 zł | |||
DHL pobranie | 1-2 dni | 24,00 zł | |||
Paczkomaty Inpost | 11,99 zł | 15,99 zł |
Dane do przelewów:
BRAMET.PL Tadeusz Izworski
33-350 Piwniczna-Zdrój, Borownice 112
nr konta:44 1500 1272 1212 7004 0757 0000
Bank BZWBK 67 Oddział w Warszawie
Obsługujemy płatności online poprzez operatora Przelewy24
Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia: